Slovenački Don Don ulaže u Srbiju

Bez autora
May 11 2014

Slovenačka kompanija Don Don u naredne dve godine uložiće 20 miliona evra u nove pogone u Srbiji. Kompanija Don Don, koja proizvodi hleb i peciva obeležela je šest godina uspešnog poslovanja u Srbiji. Jubilej je obeležen u rezidenciji slovenačkog ambasadora, a svečanosti su prisustvovali finski ambasador u Beogradu Pekka Orpana i potpredsednik Vlade Srbije i ministar trgovine, turizma i telekomunikacija Rasim Ljajić. Aleš Mozetič, većinski vlasnik kompanije Don Don, objavio je da je kompanija, zahvaljujući investitoru iz Finske (KJK), ušla u proces dokapitalizacije. To će omogućiti velika ulaganja u pekarsku industriju Srbije u narednom periodu.

Slovenački Don Don ulaže u SrbijuSlovenačka kompanija Don Don u naredne dve godine uložiće 20 miliona evra u nove pogone u Srbiji.

Kompanija Don Don, koja proizvodi hleb i peciva obeležela je šest godina uspešnog poslovanja u Srbiji.

Jubilej je obeležen u rezidenciji slovenačkog ambasadora, a svečanosti su prisustvovali finski ambasador u Beogradu Pekka Orpana i potpredsednik Vlade Srbije i ministar trgovine, turizma i telekomunikacija Rasim Ljajić.

Aleš Mozetič, većinski vlasnik kompanije Don Don, objavio je da je kompanija, zahvaljujući investitoru iz Finske (KJK), ušla u proces dokapitalizacije.

To će omogućiti velika ulaganja u pekarsku industriju Srbije u narednom periodu.

"Tokom sledeće dve godine uložićemo 20 miliona evra u proširenje kapaciteta, akviziciju dva velika pogona u Srbiji i razvoj pekarske industrije, čime će se se stvoriti uslovi za otvaranje oko 500 novih radnih mesta", najavio je Mozetič.

Ministar trgovine u Vladi Srbije Rasim Ljajić je izjavio na skupu da je ovo primer dobre strane investicije i pozvao ostale slovenačke kompanije da slede primer Don Dona.

U pozdravnoj reči ambasador Slovenije Franc But je naglasio da u Srbiji danas posluje oko 1.400 slovenačkih kompanija, što potvrđuje da su veze Slovenije i Srbije u oblasti biznisa veoma dobre i da se stalno razvijaju, kao i generalno veze dve zemlje.

Kompanija Don Don, koja je poznata po svojim brendovima hleba i peciva "Naše zrno" i "Tvojih 5 minuta", uložila je od 2008. godine, kada je ušla na tržište Srbije, do sada više od 30 miliona evra u pekarsku industriju i proizvodne pogone širom zemlje.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik